Επιστροφές & Αλλαγές

Ως πελάτης της ΑΝΕΛ Α.Ε έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόντα που έχετε αγοράσει απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εάν δεν σας κάνει το μέγεθος αν η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, η αλλαγή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλησιέστερο κατάστημα ANEL δωρεάν ή μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Όσα προϊόντα ανήκουν στις προσφορές ή στις εκπτώσεις δεν επιδέχονται αλλαγής.
Προκειμένου να αποφύγετε τα έξοδα της επιστροφής, σας προτείνουμε να σκεφτείτε κάποιες εναλλακτικές, όπως να χρησιμοποιήσετε το προϊόν ώς δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.
Τα έξοδα σε πιθανή περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ισούνται με την τιμή που ορίζει η courier της επιλογής του. Η αλλαγή ή η επιστροφή θα πρέπει να γίνει έως και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να γίνει αποδεκτή από την εταιρεία μας.

Σε περίοδο εκπτώσεων το περιθώριο επιστροφής διαμορφώνεται στις δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες και αφορά μόνο αλλαγές σε νούμερο, άλλες αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές.

Παρακαλώ διαβάστε τα ακόλουθα για να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή:

Σε κάθε μας αποστολή εσωκλείεται το παραστατικό της συναλλαγής (απόδειξη), καθώς και μια φόρμα επιστροφής. Συμπληρώνετε την παραπάνω φόρμα, δηλώνοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμο σας, τα προίοντα που επιστρέφετε, συνοδευόμενα από το λόγο της επιστροφής (π.χ. μικρό μέγεθος), καθώς και τα προϊόντα με τα οποία θέλετε να αντικατασταθούν τα επιστρεφόμενα.

Τα προϊόντα αντικατάστασης πρέπει να είναι ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα. Εάν το μέγεθος/νούμερο είναι λάθος γράψτε μας το σωστό για αντικατάσταση. Εάν νομίζετε ότι υπάρχει ελάττωμα παρακαλώ γράψτε μας λεπτομέρειες σχετικά με αυτό. Εάν νομίζετε ότι δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά που πραγματοποιήσατε, έχετε περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με ένα διαφορετικό προϊόν.

Το ρούχο ή το αξεσουάρ δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή να έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής. Oι ετικέτες του προϊόντος δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο. Εάν αποδεικνύεται ότι το ρούχο ή το αξεσουάρ έχει χρησιμοποιηθεί η αλλαγή ή επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη.

Η συσκευασία της αποστολής πρέπει να είναι ασφαλής, ώστε να προληφθούν τυχόν φθορές κατά την μεταφορά. Η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής. Εκτός της περίπτωσης αλλαγής μεγέθους μόλις η εταιρεία μας λάβει αίτημα αλλαγής ή επιστροφής, παραλάβει το ή τα προϊόντα πίσω στην έδρα της (Πτολεμαίων 29Α, 54630 Θεσσαλονίκη) και εφόσον τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα σας αποστείλει τα προϊόντα που έχετε ζητήσει προς αντικατάσταση, εντός 5 ημερών.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η κατάθεση θα γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς σας παρακαλούμε να αναγράφετε στη φόρμα επιστροφής τον αριθμό λογαριασμού σας (ΙΒΑΝ), την τράπεζα στην οποία διατηρείτε τον λογαριασμό, καθώς και το όνομα του δικαιούχου.
Για λόγους ασφαλείας πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο του οποίου η παραγγελία είχε πραγματοποιηθεί.
Για δική σας διευκόλυνση, παρακάτω σας παραθέτουμε και τα καταστήματα μας, στα οποία μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε αλλαγές στα προϊόντα που έχετε αγοράσει ηλεκτρονικά.
Θες/νίκη:
1)Τσιμισκή 47 με Καρόλου Ντήλ 19 γωνία
2)Εγνατίας 54
3)Αγίας Σοφίας 18
Αθήνα:
1)Ερμού 18
Πτολεμαϊδα:
1)Β. Κωνσταντίνου 14
Σέρρες:
1)Ερμού 44
Λάρισα:
1)Ρούσβελτ 6

Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων